Jag har nämnt i ett tidigare inlägg att jag inte hade påbörjat mina julkort, men att jag har gjort två kit med julkort. Tänkte jag skulle visa dem idag. Det ena kitet går i blåa färger och sedan är det ett röd-grönt kit.

Ovanifrån

Askarna som korten ligger har jag själv vikt och är lite stärre än själva korten som är i måtten 10 cm x 10 cm. I varje sak ligger 4 kort.

En bild på det blåa kitets fyra kort.

Närbilder på de fyra olika korten:




Det här är det röd-gröna kitet - samma stämplar och samma upplägg, bara andra färger. Valde att använda ett papper som inte är så juligt i sig, men tycker att det blev rätt bra ändå.

de fyra korten i närbild




Inne i varje kort är en enkel "GOD JUL"-stämpling

Och på baksidorna finns min egna stämpel

De trevliga stämplarna är ritade av Lotta (kolla
här ) och finns hos

Ja, ett långt inlägg blev det med många bilder. Jag hoppas jag har kunnat inspirera er lite...