söndag 21 september 2008

Ny form av pop-up-kort, andra versionen

Det var så roligt att göra dessa nya pop-up-korten, så jag pappsade på att göra ett till, till den affär jag gör lite inspirationssaker åt.
Valde att göra ett babykort, med några av de nyinskaffade pappren från just den affär jag nämnde tidigare.

Framifrån - ihopvikt.


Upp-popat framifrån


Upp-popat, lite från sidan...
Stämplarna som jag har använt kommer från Panduro (Tilda).
Återigen tar jag med biljetterna, som jag tycker var väldigt passande och lättanvända här.
Äntligen har blivit lite pyssel - dags att sätta igång med jobbsakerna - lite rättning...

6 kommentarer:

  1. Superläckert!!! Vilken häftig idé!

    Kram!
    Malin/majamelon

    SvaraRadera
  2. Visst är dom fräcka!! JAg har själv gjort några stycken. Du har verkligen fått till dom.. De var riktigt snygga.

    SvaraRadera
  3. Hej hallo...kommenterat i forumet också. Återgälda gärna besöket. Ha en underbar dag.

    SvaraRadera
  4. Såå läckra kort! Liftvarning där! =)

    Ha det bäst, kram

    SvaraRadera
  5. Men oj vilka häftiga pop-up-kort!!! Vilka idéer du har och så snyggt och välgjort det blir! Impressed!

    Biljetterna, var har du fått dem ifrån? Har du gjort dem själv? Och stämpeln med nallarna är dögulliga.

    Kram!

    SvaraRadera