måndag 17 januari 2011

Månadsutmaning hos Pysseltagen

Månadens utmaning hos Pysseltagen är en alla hjärtansdag-utmaning.
Det var vissa regler kring vad som skulle finnas med på alstert:
- minst 3 stämplar
- endast en röd sak
- minst en text stämpel
- minst ett band/snöre.


Efter att ha läst om utmaningen, utgick jag från dessa regler och gjorde ett kort som fick följa med det lilla huset som jag visat i tidigare inlägg.
(Hade lite bråttom när jag skulle packa in packetet, så jag glömde fotografera kortet, men Fröken Grön var snäll och fotograferade det åt mig så jag kan visa det för er...)

Hade så mycket planer på pysselfronten när det var dags för ledighet. Det blev inte rigtigt som det var tänkt
Lillebror hade lunginflamation över jul och nyår. Har blivit bra lagonm till att ledigheten var slut. Nu har man själv blivit förkyld och rösten kommer och går. Försökte verkligen vila den i helgen. Lite hostig.
Nu är även dottern förkyld och jättehostog. Helgens nätter hostar hon sig genom.
Får se om det går att få till lite pysseltid...

1 kommentar: