söndag 11 augusti 2013

En L8-ask


(Äntligen ett inlägg - ni tappra som fortfarande följer min blogg - ber om ursäkt att det dröjer mellan inläggen, men har inte fått tiden till att räcka till!!)
Ojojoj!! Hittade denna lilla ask i gömmorna - en ask som jag gjorde när vi hade vår sista pysselträff innan sommaren. Vi brukar har något extra på våra avslutningsträffar, någon demostration eller "kurs" i vikning av något slag. Min namne L8, visade oss hur vi gör denna fina och användbara ask:
När man öppnar asken finns det plats för ett presentkort och ett choklad...
Vad gäller sommarledigheten är den nu till ända - imorgon börjar allvaret igen. Efter nästan 14 år på samma arbetsplats bytar jag nu arbetsplats. Det är med både vemod samt nervositet och spänning som jag ser fram emot morgondagen...

4 kommentarer:

  1. Hej och ett stort tack för din stora vänlighet att lägga ut alla desa enormt fina beskrivningar. Har suttit och tittat så jag glömde av tid och rum. Inför jul finns så mycket som man vill göra att jag inte tror tiden räcker till.

    Än en gång TACK!
    Tina

    SvaraRadera
  2. Oj vad mycket fint du gjort och vilket stort hjärta du måste ha som bjuder oss andra på alla dessa beskrivningar.
    Tack för det. Tina

    SvaraRadera
  3. Härliga färger!! Visst är det underbart att komma till avslut :)
    Själv har äntligen mina flyttboxar med scrapsaker kommit så jag hoppas kunna packa upp dem inom det närmsta. Känner dock att man inte är så där pysselsugen när det är över +30 grader...hihi Men det blir väl lite svalare längre fram.
    Saknar dig i massor!!!!!!!!
    Kramisar

    SvaraRadera