måndag 29 juni 2009

Hipp hipp hurra-kort

Ja, så hade vi det här med framförhållning...
Det finns ju inte av någon konstig anledning!!
Skule köra upp till byn när jag kom på att jag skulle behöva lägga ett gratulationskort på lådan, så då var det bara till att snabbt få ihop ett sådant!

Stämpeln har Lotta Högdahl designat - underbar!
Utstansade stjärnor i glitterpapper (glittret blir kvar på pappret...), en biljett model Mirabyll (hittar henne här) och till sist lite band för att piffa upp det hela lite.
Insidan

Baksidan

Sen vill jag visa några av våra djur i trädgården. De har själv flyttat in för några år sedan och verkar trivas då de fortfarande finns kvar...
Detta är en ätlig groda (arten heter faktiskt så). En närbild på honom:
Sen har vi fler, men en till som fastnat på foto är denna som nog är en Långbensgroda.

3 kommentarer:

  1. Underbart kort! Tack för din kommentar :o) Ha det så bra. Kram

    SvaraRadera
  2. Jätteläckert kort, härliga toner!

    Vilka läckra grodbilder du har på bloggen. Så himla fina.

    SvaraRadera
  3. Å så fint kort! Och jag gillar dina grodbilder, den ätliga ser så fin ut men jag vet inte om jag skulle vilja äta den...
    Kram!

    SvaraRadera