lördag 19 december 2009

Årets julkort

Sådan skön känsla!! - De är lagda på lådan och inte i absoluta sista sekund...
Då jag skickade dem i vanliga standard kuvert, valde jag att stämpla kuverten. De såg ut så här:
Själva julkorten gjorde jag två olika färgvarianter.
Brunt/beige och lite rött:
och den andra varianten var i grönt och brunt/beige:
Insidan av korten med jälstämpeln för i år samt kort på barnen

Nu till andra projekt som skulle bli gjorda för länge sedan...
Det här med tid - den vill bara inte räcka till.
Det blir inte lättare med att man bara har en bråkdel av sina skaer med sig till det tillfälliga boendet.
Jaja - ska försöka ta mig ut med barnen och köpa ny pulka, så man kan ta sig fram i snön som faktiskt ligger kvar.
Ett litet julunder så här nere i söder?

1 kommentar:

  1. Tack för julkortet! Visst är det en härlig känsla när man lägger dem på lådan :) Jag la dem sista på lådan igår...
    Igårkväll var det julklappsinpackning som gällde och idag är det pulkaåkning som är överst på listan innan vi ska ut och hugga granen. Ha en riktigt härlig snöig helg!
    Kramisar

    SvaraRadera