torsdag 10 december 2009

Scrappträff med julklappsutdelning

Vi är ett gäng som träffas och pysslar tillsammans. Denna termin har det varit några onsdagar då vi har utbytat erfarenheter och gett varandra inspiration samt haft en trevlig stund ihopa. Igår var sista gången denna termin och vi hade en liten julklappsutdelning. 402268898212011ar och en hade köpt en liten present med något pysselbart. Paketen numrerades och sedan lottades de ut.
Förvirrad som man är nu för tiden, glömde jag fotografera min presentask med innehåll...
- men här är vad jag fick på min lott:
Visst är det en ljuvlig liten väska!!
Kommer att få svårigheter med att hålla dottern borta från den...
... och dess innehåll:

På denna träff hann jag nästan göra färdigt mina 60 julkort - i år finns det bara två varianter. När jag kom hem pysslade jag lite med kuverten till dessa kort och idag har jag fotograferat barnen, så bilden som ska vara med är nu så pass klar att det bara ska skrivas ut!
Det är nästan så jag tror att jag kommer att hinna få ut dem i tid...
Återkommer när de är skickade - får förbli lite hemliga tillsvidare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar