måndag 1 juli 2013

Pärlat...

Det har varit lite kalt och lite sämre väder här i helgen. Igår så letade dottern fram pärlorna för hon fick ett behov av att pärla. Så plötsligt började man sortera pärlor och sedan var även jag igång och pärlade lite...
 Dottern gjorde lite olika matsaker som hon ska använda när hon leker med sina barbie bland annat.
Det blev en familjepizza, pizza i slize, morot, tomat, bacon och småmuffins.
 Själv gjorde jag några småmuffins som jag tänkt använda till några inbjudningskort.
 Sen är jag förtjust i ugglor, så jag experimenterade fram lite ugglor i olika färgkombinationer.
Stjärnan med ugglan på pinne var en specialbeställning av den ena sonen.
 Sedan blev det en hel drös med blommor i olika färger!
Så det blev liten pysseleftermiddag igår - härligt!!

1 kommentar:

  1. Vilket härligt barnpyssel jag gillade dina ugglor sååå söta de blev, har aldrig funderat på att man kan göra såndna kul gjrejor av pärlorna man får tacka för inspirationen för det ska jag lägga på minnet .

    Sen var det fina brickor ni fick i hop till personalen

    Ha en skön helg
    Kram Mona

    SvaraRadera