söndag 21 juli 2013

Fjäril till kalas

Förutom att jag fyller nolla, bloggen 5 år visade det sig när jag tittade efter, att jag faktiskt har passerat 1000 inlägg (1011 med detta inlägg)!!
Ytterligare inlägg kommer att komma då jag har lite till att visa...

Denna helg har gått i kalasens och festernas tecken!!
Det är då man märker att det är sommar ;)
Dottern har varit iväg på två kalas denna helg och i fredags kväll var det dax för det första.
jag prövade på en annorlunda vikning på kortet med en del vik. inspirationen kommer från en tag som satt på en av mannens inköp i vintras...
 Själva tagen valde jag ett dubbelsidigt mönbstrat papper till och när det är ihopvikt så är det fjärilen som man ser. ÖPassande på ett sommar kort. Lite blommor och glitterlim som ytterligare dekoration.
 Sen veklas kortet ut...
 Baksidan när det är ihop vikt.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar