lördag 15 februari 2014

Det har varit en del kalas...

Fortsätter att visa det som jag fick gjort i höstas...
:)
Det har varit en del kalas i höst som barnen har gått på.
Tyvärr har jag inte hunnit fotografera alla innan barnen skulle iväg - blir så när man är ute i sista minuten.
Här är dock ett kort som jag hann fotografera innan det skulle med på kalas.
Gillar omlottkort och tycker det är trevligt med barnets namn på kortet.
Lite blommor och bling. En ögla på bandet under lite papper där man knyter fast bandet.




1 kommentar:

  1. Hej Lotta!
    Nu har jag suttit en lååååång stund och tittat i din blogg. Har börjat i nutid och gått bakåt i tiden så nu har jag sett allt från 2013!
    Helt otroligt fina saker! Jag fattar knappt hur du gör! Speciellt lådorna ser ju otroligt avancerade och fina ut!
    Skulle vara kul att sitta bredvid och bara titta på under en pysselsession!!!
    Hoppas att u får mycket pysseltid nu på sportlovet!
    Kram
    Vilhelmina

    SvaraRadera