tisdag 30 december 2008

Ordning och reda med förvaringen

Jag fick en Desktop Carousel från Making Memories av min svärmor i julklapp!!! Den har jag nu på mitt skrivbord och börjar få lite bättre ordning på mina saker. Jag är väldigt förtjust i att organisera mina saker och sortera, men tycker inte att jag lyckats så bramed mina pysselsaker...
Nu har jag dock satt igång att sortera och försöka ordna upp bland alla saker (kanske boar jag??). Vill ha det mindre rörigt på skrivbordet och i alla lådor. Är inte färdig, men kommit en bit på vägen.

Så här blev min karusell i alla fall:
Sen har jag även sorterat mina band och valde att packa dem i påsar efter färger. Lätt att hitta, men även lätt att ta med när man ska iväg. De ligger i min stora scrapväska/-kärra som jag fått av min man. Återkommer med hur det andra blev vid ett annat tillfälle!
Nytt år, nya händelser på gång och ska det finnas tid till pyssel, får det nog vara mer ordning på sakerna, så det blir något pyssel...

1 kommentar:

  1. Åh... orning och reda :) Jag älskar också att ordna och sortera mina scrapsaker... det enda som fattas är utrymme :)
    Vill önska dig ett GOTT NYTT ÅR!

    SvaraRadera