söndag 26 september 2010

Rätt ska vara rätt...

Förra helgen fyllde farmor år och vi var där på tårta.
Mormor fyllde år för 2 månader sen, men hade kalaset för bara en månad sedan. Dottern hade i färskt minne att hon gett mormor ett halsband, då är det ju inte mer än rätt att även farmor skulle ha ett halsband...
Så det pärlades halsband ... ... och på nytt fick mamma rycka ut och göra en ask åt halsbandet (vilket jag gärna gjorde...)
Prövade på en ny variant av ask:
Ovanifrån
Öppen ask med halsbandet i
Undersidan

Dottern blev nöjd och farmor blev glad över sitt halsband!

7 kommentarer:

  1. Vilken underbar ask till ett så fantastiskt halsband, klart att farmor blev glad för en så fin present!
    Tack tack för så rar hälsning i min blogg, det gladde mig så!
    Kramar!

    SvaraRadera
  2. Den blev jättefin men var är beskrivningen?????

    SvaraRadera
  3. WOW vilken ask!! Och halsbandet var ju ursött!!
    *viskar lite* vill ju åxå ha beskrivning...
    Kram kram

    SvaraRadera
  4. Superfin ask och halsband, förstår att farmor blev glad!

    SvaraRadera
  5. Vilken fin & smart ask! Ser jätterolig ut, både att göra & att få!
    Hittade dig bland mina favoriter, men undangömd på fel plats!?!
    Minns att jag tidigare var härinne & kikade ofta, då du gör så fina saker. Har nu satt upp mig som följare så jag inte missar något i fortsättningen :)

    SvaraRadera
  6. Kjempefin boks og perle kjede!
    Du har laget så mye fint i det siste....

    SvaraRadera