söndag 26 april 2009

Vårkänslor i påskort

Sorterar bland mina saker (igen!). Denna gång tänkte jag gå genom pyssel som jag producerat och har kvar (- tycker att det kan vara bra att ha som inspiration åt mig själv, samt vissa saker är svåra att släppa taget om...)
Hittade lite saker som jag upptäckte att jag faktiskt inte visat (två album bl.a.), men hittade även ett påskort om vårkänslor som jag gjorde förra våren.

Då det bara spritter av vårkänslor, tänkte jag visa detta igen...
Ni som sett det tidigare - ursäkta upprepningen!
Framsidan
När man öppnar det:
På vänster sida - en tag jag klippt sönder och skrivit orden; fågelkvitter, grönska, sommartid, tulpaner och spritt i kroppen.
På höger sida - Hel tag med texten "VÅR - årstid som följer efter vinter och kännetecknas av att ljuset återvänder och naturen börjar leva upp... "
Utdraget
Även hä en tag, men med texten: "Det är något magiskt med våren. Det är den tid då de unga drömmer och de äldre minns..."

1 kommentar:

  1. Helt underbart kort! Gillar alla överraskningar som utdraget ^^. Nu riktigt kliar det i fingrarna att härmas. hihi

    SvaraRadera