måndag 29 mars 2010

Solsken & vår!


Nu är det äntligen vår!!!
Vårblommorna tittar fram mer och mer, har lagt vinterjackan, temperaturen har inte varit under noll grader på flera dygn, det är ljust länge och solen tittar fram mer och mer.

Inte nog med det - fick en trevlig solskensaward av L8 ( www.l8sblog.blogspot.com ). Skulle gärna skicka den vidare till alla härliga tjejer som är med i vårt gäng "Scrap Academy - Skurup Division, men där har ju L8 hunnit förre.
Vill sprida den vidare till några av alla de andra tjejerna som jag besökt en hel del senaste tiden, och som gett mig en massa inspiration (även om jag inte hunnit ge utlopp för det än...).
Så jag vill ge den till:
* Jenny - www.jennys-kreativasida.bloggagratis.se - har inspirerat mig länge. Har haft myckte runt sig senaste tiden (känner igen mig i vad hon går genom just nu), så kanske kan denna pigga upp!
* Petra - www.paradises.blogg.se - här finns mycket fint att titta på.
* Ulrika - www.ulrikascreativecorner.blogspot.com - underbara alster!! Så mycket man skulle vilja lifta...
* Veronica - www.veronicasscrap.blogspot.com - mycket inspiration och delar gärna med sig av tips och trix. Tack! Gillar det du gör.
* Malin (Turbomalin) - www.malin.enting.net - DT hos Mima´s som gav en massa input när vi var på Mima´s träff i Halmstad. En sån härlig tjej!

Ha en skön påskvecka!

2 kommentarer:

  1. Tusen tack för awarden vännen!
    Vad gullig du är!! *glad*
    Tack till de snälla orden inne på min blogg också!!
    Största kramen till dej!

    //Petra

    SvaraRadera
  2. Tack så mycket för awarden :) den värmde verkligen och smälte en hel massa frost i gräsmattan utanför fönstret. :)

    SvaraRadera