onsdag 16 juni 2010

Tackkort (och ett löfte om en beskrivning...)

Har som plan att göra en beskrivning på lådan i förra inlägget, så jag återkommer med beskrivningen...

Idag tisdag, slutade en av mina barn väldigt omtyckt person på deras förskola. Igår var vi och inhandlade metallfjärilar som har vingar som vaggar upp och ner på pinne (konstig beskrivning - glömde tyvärr fotografera dem). De valde vars en som skulle vara presenten tillsammans med ett kort som jag skulle göra.
Här har vi kortet som jag gjorde igår natt...
insidan
baksidan
Nu är det fullt upp med en massa saker här, så jag har verkligen svårigheter med att få tiden till att räcka till...

1 kommentar:

  1. Hejsan och tack för titten på min blogg :D Du är alltid välkommen tillbaka. *ler*
    Vilket jätte fint kort du gjort... ska kanske försöka mig på ett sånt *ler*
    kram Johanna

    SvaraRadera