fredag 17 maj 2013

"Dies" -at kort!

Sonen var på två kalas i helgen som gick.
På det första blev födelsedagsbarnet 5 år och då tyckte jag att denna härliga tårtstämpel passade bra med 5 ljus (när dottern fyllde 6 år förra året ritade jag dit ett extra ljus då hon inte hade accepterat bara 5 ljus när hon fyllde 6... Det inlägget hittar ni HÄR)
Det blev ett kort där jag använde en hel del dies. Formen på kortet och sedan mönsterpappret och motivet är dies i olika storlekar. De små tagsen är också dies.
Så man kan väl verkligen säga att det blev ett "dies"-at kort!
När jag satt och tittade på bilderna såg jag att jag hade glömt "bling"-stenarna jag hade tänk sätta dit, så det blev utan dekorationer... Inget mottagaren vet något om ;)
 

1 kommentar:

  1. Superfint kort!! Läcker stämpel.. Förstår att dottern inte skulle godta bara fem ljus när hon fyllde sex år. Sånt är ju viktigt!

    Ha en fin helg!
    Kram Anna

    SvaraRadera