onsdag 22 maj 2013

Ett hörnbokmärke

 Igår (onsdag) var det avslutning på vårens pysselträffar. Det var ett STORT gäng som träffades! Som vanligt var det en härlig kväll. Vanligtvis när vi slutar till sommaren brukar jag och min namne L8 har någon demo av någon vikning eller dekoration eller liknande. Denna gång har det varit för mycket för min del, så jag hann inte planera något, men L8 hade...
Jag kommer att återkomma till vad det blev av det i ett senare inlägg.

Jag har en kollega som har blivit sjukskriven och som har opererats. Vi i arbetslaget salade till ett antal böcker (blandad kompott) som hon fick av oss. Till böcker kan man ju behöva ett bokmärke, så jag gjorde ett hörnbokmärke åt henne som fick följa med böckerna tillsammans med ett kort. (kortet får jag återkomma till...)
En lite mer närbild på själva bokmärket.

Ha en skön kväll!

1 kommentar:

  1. Ett sådant vackert bokmärke skulle man ju ha, jag är ju en sån slarver som viker hörnen i boken och det ser ju inte alltid så trevligt ut.
    Låter kul med pysselträffar det kan jag sakna när man sitter ensam och scrappar. Det är tur att man har bloggen så att man får lite respons på det man gör Även om sambon alltid tycker att det är fint.
    Ha en härlig helg
    Kram Mona

    SvaraRadera