söndag 3 oktober 2010

I all hast...

...kom jag på att jag inte bara kunde ge bort en flaska vin, när vi skulle iväg till vänner ikväll.
När det var 45 minuter kvar till vi skulle åka, satte jag igång att göra en liten flasktag/flaskkort till vinflaskan, så det blev lite mer...
Flaskan i sig själv, var väldigt färgglad, så jag valde att spinna vidare på samma färgkombinationer.
Flaska med korttag-en
själva korttag-en
Tagen utdragen tillsammans med hållaren.
(hittade naturligtvis inte min stämpel med texten, som jag istället fick skriva för hand - en nackdel med att vara ute i sista stund...)

4 kommentarer:

  1. När man inte hittar sin stämpel är det skönt att ha en sån snygg handstil som du. Sen underlättar det ju att flaskan gick i grönt ;)hihi
    Önskar jag kunde varit hemma och kurerat mig ordentligt men där är ett fullbokat hotell utanför Stockholm och 95 damer som väntar och ingen som kan hoppa in i mitt ställe... *stön* Håll tummarna för mig att jag inte blir sämre igen så vi ses på träffen på torsdag.
    Kramis

    SvaraRadera
  2. Så fin en flaskepynt. Likte godt den tag som var lagt i. :) Og enig med L8 -du har en flott handskrift :)

    SvaraRadera
  3. Men hur vacker var inte den flaskan! - Ser ju scrappad ut som den är! Men med din tag blev den extra piffig, förstås.
    Kram på dig!
    /AKS

    SvaraRadera