söndag 17 juli 2011

Kalaskort

Idag skulle dottern på kalas. Presenten var inköpt i veckan, men den skulle slås in och så var det det här med kort...
Fram med lite pysselsaker - det var bra längesedan jag hade det framme!!! Återigen ute i sista stund. Kom igång, sen satt jag plötsligt och började sortera stämplar... Helt ofokuserad!
Med dottern över axeln som berättade vilka färger jag skulle måla Edvin i och vilka papper som passade eller inte passade, blev vi klara och hann även med några snabba foto på alsterna innan vi skulle iväg.
Själva kortet - famsidan
Edvin och Grattisskylten är fäst med 3D-kuddar, men det framgår inte så bra av fotografiet.
och insidan.
Tog till ett trix - plockade inte undan efter mig när jag kom hem, utan hann få till ett till kort (försenat födelsedagskort till barnens mormor dit vi skulle ikväll...). Återkommer till det vid tillfälle.
Tänkt att jag skulle fortsätta sortera lite bland stämplarna och hoppas även att man kanske kan få lite tid (och ork) att skapa lite kort som jag ligger lite efter med...

Hoppas ni har det skönt i sommarvädret (ömsom sol och ömsom regn - man behöver ju båda, även om jag tycker det är skönast med sol (trots graviditeten) !!)

4 kommentarer:

  1. Så fint det blev! Hon har god smak när det gäller färgsättning, lilla S! Brås på mor, kan jag tro.
    Sommarkram till dig!
    /Anna-Karin

    SvaraRadera
  2. Jättefint kort!
    En fråga: den där vimpelbannerna (eller vad det heter;) är det en stämpel, vart i från iså fall?

    Jag har lagt in bilder på min halsbandsgömma om du vill kika!

    Ha det gott i sommar!

    //Veronica

    SvaraRadera