onsdag 7 september 2011

Fortsätter på samma tema...

Är hemma från BB, men befinnner mig fortfarande lite i en babybubbla. "Liten" är så snäll, har samma knasiga dygnsrytm som sin mor och blir ofta gosad med, av sina stolta storasyskon, och föräldrar. Idag sa hans bror: "Mamma, jag tycker lillebror är så fin..." - Kan ett modershjärta smälta mer?

Tänkte jag skulle visa ett kort som gjordes innan det bar av till BB, på temat baby...
Jag har nämnt att det är lite babyboom i vår omgivning och här är ett kort som åker iväg till en kollega som fick förra månaden.
Fortsätter med att göra olika modeller på korten och detta kort blev ett diamantkort. En beskrivning på hur du gör ett diamantkort har jag beskrivit här .
Det blev en pojke som får detta gröna kort. Stämplat lite på pappret för att få mer babykänsla. Lite bling på det stämplade motivet för att få lite liv i kortet.
På väg att öppnas upp
Kortet när det står upp självt. Valde att texta all text själv (döljs till viss del av pappersremsan som ligger under motivet)
Ha det gott där ute i sempembervädret. Nu är det dags att gosa lite med barnen...

1 kommentar:

  1. Grattis, Lotta och hela familjen! Jag dyker upp en dag med något att svepa in den lille i!/Inger

    SvaraRadera