fredag 24 oktober 2008

Kort från kurskväll

Var iväg i kväll på kurs / pysselkväll. En namne - Lotta - höll i det och framför allt var det lite genomgång på olika tekniker när det gäller färgläggning, men lite korttillverkning också.
Lotta hade med sina egna underbara stämplar som hon gjort, som vi stämplade upp och färglade.

Av någon konstig anledning hann inte jag färdigt något kort (för mycket prat och la kanske lite för mycket tid på att stämpla och färglägga, då hennes figurer var helt underbara!).
När jag äntligen kom hem (efter en djurrik hemfärd, ingen skada skedd på något håll...), satte jag mig och gjorde färdigt ett kort som jag påbörjat ikväll, så här är det:

Ha en skön fredag!!

3 kommentarer:

  1. Ett sånt gulligt julkort!

    Och så gillar jag diamantkorten du gör! Det måste jag nog testa!

    Ha en skön helg!

    SvaraRadera
  2. Vilket härligt julkort!!
    //Y

    SvaraRadera
  3. va fint det blev, jag gjorde färdigt mitt igår :)

    På tal om annat tack för din hjälp om matspjälkningen, det gick riktigt bra :D
    //Linnea

    SvaraRadera