tisdag 20 september 2011

Styrkekramar per post

Ibland tänker jag att man skulle skicka iväg små hälsningskort, kanske peppande ord eller varför inte bara ett "tänker-på-dig" - bara för att...
Nu har jag faktiskt gjort ett sådant kort och skickat iväg tiill en person som jag inte riktigt fått den uppskattning som hon borde ha. Så jag bestämde mig för att skicka lite "styrkekramar" till henne.
Det blev ett kort som jag inte har gjort på mycket länge - en modell av pop-up kort. Denna modellen hade jag på en av de kurser jag höll i för tre år sedan. Har gjort en beskrining på denna variant och den hittar du här .


Så här ser kortet ut innan man drar ut det. Sett från sidan
Ovanifrån

4 kommentarer:

  1. Oj så fiffigt! Det ser inte så svårt ut! Ska nog testa sen=) Meneh... Kag har svårt att förstå siffrorna med " =s .... Är det i cm eller? =/

    SvaraRadera
  2. Wow vilket häftigt kort!!
    Har du någon beskrivning på det? :)

    SvaraRadera
  3. Vilket fint kort! Den vikningen ska jag genast prova!

    SvaraRadera
  4. vad mycket fint du gör,verkligen inspirerande. kollar definitift in igen mvh /Niwa

    SvaraRadera