torsdag 29 december 2011

Julpresent sonens förskolepersonal

Jag och en till förälder i sonens förskolegrupp tog på oss uppgiften med att fixa en julgåva till var och en av personalen på avdelningen. Det blev en liten julblomma/-grupp samt att jag stämplade på ljus, tog julkorten från ett av julkortspaketen som jag gjort sedan tidigare samt dekorerade tändsticksaskar som matchade. Glömde fotografera med blommorna, men så här blev paketen med kort, ljus och tändsticksask: Det var dessa kort jag använde mig av:
De enkelt dekorerade tändsticksaskarna:
...och två av ljusen:

2 kommentarer:

  1. Hej vart kommer de fina stämplarna ifrån? Jättefint allt du gör!!! Kram Therese

    SvaraRadera
  2. Tack för komplemangen!
    De fina stämplarna har Lotta Högdahl gjort. De säljes i olika kit hos Stämpelfabriken.

    SvaraRadera