tisdag 14 augusti 2012

Nu är det dax!

Ojojoj! Första arbetsdagen avklarad. Kul att träffa alla kolleger igen, men lite konstigt kändes det allt att inte ha barnen att springa efter (de egna).
Dagen till ära hade jag altrat min lärarkalender för detta året. Jag utgick från min vanliga kalender, som jag redan altrat (det inlägget hittar ni HÄR ).
Detta var vad jag utgick ifrån:
 SÅ här blev framsidan
 Insidan av pärmen valde jag att göra en liten ficka - bra att stoppa ner små lappar i som man får och inte vet var man ska göra av för stunden...
  Baksidan
Ha det skönt där ute i verkligheten.

1 kommentar:

  1. Underbar kalender du har gjort den måste pigga upp dig varje dag med de härliga färgerna i allafall måste det bli roligare att jobba
    ha en bra helg
    Kram Mona

    SvaraRadera