torsdag 30 oktober 2008

Julkort med papper från Panduro

Ja, då är det kurs ikväll - som jag ska hlla i. Har gjort 5 olika kort och olika tekniker som jag tänkte de skulle få göra. Återkommer med vad det är för kort de fick göra efter kursen...

Har gjort en drös (några stycken i alla fall) julkort med papper från Panduro som grund. Har gjort lite olika saker med dem sedan. Har hållit dem rätt så enkla.
Försökte även knyta samman fram och baksida med att ha samma papper på baksidan med "min signatur". Funderar skarpt på att skaffa mig en stämpel för att få till det snyggare - har sett en del på lite olika bloggar...

Här kommer dem - kanske kan de vara till lite inspiration för andra?

De första korten är i storlek 6"x6". Har framsida och sedan baksida på samtliga kort.





Följande kort är i storleken 10x10 cm.
Även här har jag försökt att knyta samman baksidan med framsidan, genom att använda samma papper.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar