torsdag 23 oktober 2008

Städning blev julkort ...

Igårkväll skulle jag egentligen städa på mitt bord, där det var full kaos - vad händer? Helt plötsligt sitter jag där och pysslar och det blir faktiskt två julkort. Lite undanplockat blev det, men efter korten såg det nästan likadant ut igen...
Jag skulle jubara färglägga lite av det som jag stämplat upp. Så kom jag på en idé som jag ville testa (infoga ett hjärta från Artwork mellan två hÄnglar), sen kunde jag väl lika bra slutföra idén...

Här är det första kortet, med det infogade hjärtat:
Baksidan
Får passa på att använda den söta grodan till julkorten...

Nästa kort var samma stämplar, men tänkte göra de lite mer i vintriga färger.

Ett paket mellan hÄnglarna denna gång.

...och så baksidan:
Idag är det så fint väder nu på morgonen, solen lyser på kastanjeträden med sina brun-gula och gulgröna blad.
Tänkte egentligen fortsätta plocka undan på pysselbordet...
...men jag påbörjat ett höstkort här nu på morgonen, innan jag ska iväg på jobb.
Ikväll är det pysselkurs/träff.
Om en vecka ska jag själv hålla i min första pysselkurs/träff...
Undra hur det ska gå?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar