torsdag 5 mars 2009

Ännu ett bröllopskort

Några vi känner passade på att gifta sig när de var på semester. Gjorde detta kort till dem, nu i efterskott.
Bruden hade en klänning i någon turkosaktig färg, så det tog jag fasta på i färgvalet till kortet.
Mina hÄnglar som jag införskaffat senast kom till pass igen...

Framsidan
LogCards från Maya Road nerstucken i öppningen...
Så här ser den ut:
Insidan med hälsningen.
Ett vitt hjärta (brads) fäst på LogCard:en
Baksidan med en ettikett
Ett kort med vanlig vikning, men det var roligt att jobba med detta papper som är glansigt i bladverket (sei - poppy).

2 kommentarer:

  1. vilken vacker bröllopskort!! Underbara färger!

    SvaraRadera
  2. Halloj! Härligt kort,jag är ju så förtjust i turkost,jätteläckert. Du på stämpelgården,har jag hittat dem. De är hårda som bara den ,men det är det värt;0) Trevlig helg och kraaaaam

    SvaraRadera