onsdag 18 mars 2009

Godisask

Vilken vårdag det har varit idag!! - Helt underbart!
När man kommer hem ligger hÄnglastämplarna i lådan - kitet har äntligen kommit.
Har monterat och håller på att skära ut så jag kan börja stämpla och färglägga. Kommer nog ganska snart på något alster...
hÄnglar våren 2009:

Jag har gjort en ask jag tänkte att man kan ha godis i - kanske nu till påsk?
Det är Tesa som inspirerat mig (hon kallar det presentaskar - http://tesapysslar.blogg.se/2009/march/presentaskar.html#comment )
Denna asken har jag gjort som inspiration till den butik som jag gör en hel del inköp i...

Framifrån

Lite från sidan

Har några projekt på gång - en del blir bara liggandes (varför blir det så?).

Har så många idéer och så lite tid...

Vi ses snart igen!

1 kommentar:

  1. Visst är det härligt med post :)

    Ska du på skurupsträffen den 5 april?

    Kram Anki

    SvaraRadera