torsdag 20 oktober 2011

Tagåtervinning

Jag försöker spara på saker som jag tycker är fina, som jag tror jag kan ha användning av, som jag vill ha mm. Min man är också en samlare.... Kanske inte den bästa kombinationen, för det samlas på olika saker och det blir snabbt en hel del saker
Jag försöker minska på mitt samlande, så dan som inte används försöker jag göra mig av med - med undantag från sådan som jag kan pyssla och skapa med.
Just nu är det stora problemet att jag har dessa grejer på lite olika ställen - ser fram emot när jag får en ordentlig pysselhörna/rum (?) - då kanske jag kan ha bättre översikt på vad jag har och inte har, samt att jag inte behöver ha så mycket nerpackat.
Härom veckan hiottade jag en gammal tag som suttit på ett klädesplagg från H&M. Den kom till användning när jag skulle göra ett kort till en vän som skulle få ett gratulationskort. Från början hade jag tänkt använda det på ett kort, men sedan ändrade jag mig, så tragen i sig själv fick bli "kortet".
På baksidan en lite hälsning på dagen...

Nu ska jag snabbt dammsuga av lite innan jag ska ut i det fina höstvädret och ta en långpromenad med mål att hämta de andra två på förskolan...

Hoppas solen skiner på er också!

2 kommentarer:

  1. Oh va snyggt! Såg precis ditt kort inne på Stämpelfabrikens blogg, SUPER! De nya papperna från Reprint är ju ljuvliga :)

    Ha det superbäst

    kram

    SvaraRadera
  2. Visst är de användbara! Har sj. använt mig utav dem, det är ju gratis pyssel =)

    SvaraRadera