måndag 5 november 2012

Bubbligt kort?

Då var jag hemma igen från jobb och ska försöka tillfriskna.
Nu visade det sig att jag har fått lunginflammation och allt vad det innebär...!
Har mest legat igen. Mycket paus...
Just nu är jag dock hur pigg som helst, så jag tänkte jag passar på att blogga lite.
Har varit produktiv här i början av hösten så jag har ju en del alster kvar att visa.
Tänkte visa ett gratulationskort som skickades till en kille som fyllde 40 för snart en månad sedan.
Valde att göra ett Boxkort med den användbara och underbara  stämpeln (Ritad av Lotta Högdahl)
 Stämplade grattiscirkeln och satte sedan glittriga siffror i den
 När man öppnar midjebandet och öppnar upp boxen finner man själva hälsningen
bakgrundebubblorna kommer påan Gummiapan och textcirklarna kommer från Petra /Skogstokiga.
Tänkte först ha en annan text och skrivit på ett annat sätt, men jag blev så bubblig av att göra kortet att jag valde att skriva i bågar och för hand. Lade på lite extra linjer i bakgrundsbubblorna så de skulle få lite mer liv.

Så nu kom mellersta sonen och ville gosa och sova i min säng, snacka om tajming, nu när jag nästan är färdig. Då ska jag ge mig på andra omgången sömn i natt... (vanligtvis ska jag ju stiga upp nu, men nu blir det lite gos och sömn istället - en fördel med att vara sjuk...)

3 kommentarer:

  1. Såå fint kort!! Motivet passar perfekt till en som fyller jämnt.. Du får krya på dig!! Passa på att vila nu..

    Kram Anna

    SvaraRadera
  2. Men fy, lunginflammation....det var inget vidare, hoppas du fått penicillin och kvicknar till fort nu då!

    Härligt kort, älskar alla bubblorna =)
    Åh, det var superlängesedan jag gjorde den vikningen, den är lite rolig tycker jag. Många fina stämplar du fått med =)
    Gillar att det glittrar så på sifforna!
    Krya på dig!

    SvaraRadera
  3. Åh, stackars dig, hoppas du snart blir frisk och pigg igen! Tur att du orkade blogga lite i alla fall!
    Vilket häftigt kort! Sånt har jag aldrig gjort!
    Massor av krya-kramar!

    SvaraRadera