fredag 23 november 2012

Badtema

En vän och gammal simtränare fyllde år i början av månaden.
Jag var helt inne på att äntligen få använda pappret med gammeldags badtema.
Det blev en tag med utklippta delar och tags från pappret.
Underbara bilder och färger (kommer inte helt till sin rätt)
 Baksidan - även den dekorerad och här hamnade själva gratulationen.

Har fortfarande inte hittat till matbordet där alla mina pysselsaker står framme.
Mannen säger inte så mycket, men jag känner frustation, dels för att det står framme, men mest för att det inte blir använt...
Har hopp om att få till lite tid, att jag ska återhämta mig tillräckligt för att inte behöva sova bort kvällarna och nätterna.
Nu vill man ju bara sätta igen med juliga saker!!
Hoppas ni får en bra helg där ute i landet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar