söndag 25 november 2012

Något att ha med sig...

 Nu när vi börjar närma oss jul ska man kanske gå på några glöggsammankomster, pysselkväll hos en vän, rimstuga hos släktingar eller något annat. Då vill man kanske ha med sig något till värden/värdinnan.
För ett tag sedan var vi bjudna på en tacokväll hos bekanta och då valde jag att ha med ett litet kit, beståenda av glögg (chokladsmak), Geisha mörkchoklad, en ljusask med tre bruna värmeljus samt en tändsticksask som jag altrade lite.
Jag hade choklad och brunt som tema (- gillar tema!!)
 På glöggen hängde jag en stor tag/ett kort med en kort hälsning.
Till chokladasken gjorde jag ett helt fodralt som hålls på plats av banden.
 Och så var det ljusasken. Man kan ana tändsticksasken till höger (prickigt mönsterpapper).
 Papprena hittar ni hos

Hoppas jag kunnat inspirera någon där ute...

5 kommentarer:

  1. Hej där =)

    Så snyggt detta kit var! Superkul med teman, matchning är A och O tycker jag =)
    Vad snyggt det pappret passade till ljusen och chokladasken, mycket bra gjort!!
    Geishan smälter verkligen in i det där hålet du gjort tillsammans med snöret och pappret!
    Vad glada de måste blivit över detta snygga kit med choklad =)
    Själv sitter jag här nöjd över att många julklappar fick följa med hem från shoppingturen, så skönt =) .....även lilla jag fick lite "presenter" med mig hem,hihi.....tänk att jag aldrig kan gå i affärer utan att köpa till mig oxå =)
    Kram på dig!

    SvaraRadera
  2. Urläckert! Kan tänka mig att det blev uppskattat!

    Kram bellis4 på SS

    SvaraRadera
  3. Tjusigt... och en mycket bra ´´gå bort present´´
    ha en bra kväll
    kram
    Agneta

    SvaraRadera
  4. Fantastiskt fin gåbortspresent!

    SvaraRadera
  5. åå va fint det blev. Vilket sjyst papper

    SvaraRadera