torsdag 3 januari 2013

Sista favoriterna

Detta inlägg handlar också om favoriter. I detta inlägget visar jag upp några av de altrade alsterna, lite askar och förpackningar samt några av kiten jag gjort under året.
Börjar med de altrade sakerna.
Först ut en flasktag till en somrig flaska vin.
 Årets julelykta
 Halloweenhatten som sonen hade med sig istället för ett kort på Halloweenfesten han var bjuden på.
 Flaskfodral  
 Godishus som blev gjort till påsk
 Min namntag av krymplast 
 Ett av de altrade påskäggen jag gjorde. 
Några av askarna/ förpackningarna
 En hexagon-smällkaramell-ask 
 änglaförpackning...
 EN söt liten förpackning som var bra när det inte skulle vara något större att ge...
 Påskkorgarna till förskolepersonalen 
 2012 blev det en del olika kit gjorda.
Tycker att det är trevligt när det är ett tema och man ger mer en en sak.
Först ut ett kit som var till min yngste morbror när han fyllde 55. Golfare som han är blev det peggar i stället för ljus i tårtkortet...
 Flaskfodral med tillhörande kort för pengar
 Kinderägg i påskförklädnad
 Snögubbeaskarna med kort till 
 Kitet till min far när han fyllde år
 Gratulationskit till en kollega.
 Chokladtema var det på detta vintriga kitet
 Snögubbeljus med kort till yngsta sonens förskolepersonal.

Har bara valt ut några alster - det var inte så lätt.
Nu är det slut med återblickar!
Mot nya utmaningar och alster 2013!!

1 kommentar:

  1. Fantastiskt mycket fint du har gjort gillar din jullyckta och godishuset och påskorgarna och smällkaramellen och , och ,och ja alltiohop var fint.

    Snyggt nyårsktitt har du också hunnit med

    Ha det så gott
    Kram Mona

    SvaraRadera