onsdag 27 februari 2013

Ville bara säga...

Det har blivit en del alster till arbetskollegerna.
Tänkte att jag skulle visa ytterligare ett alster som jag gjort till en kollega som gick och trillade på väg till ett studiebesök nu när det var så halt för ett par veckor sedan.
Hon föll så illa att hon bröt axeln och är sjukskriven. Det kommer hon att vara ett tag till.
Jag skickade iväg en liten hälsning med hopp om tillfrisknad...
Jag längtar efter våren, så det blev ett vårinspirerat criss-cross kort. Enkelt dekorerat där jag dörsökte mönsterpassa det mönstrade pappret.
 Med tagen ute.
 Imorgon ska jag på pysselträff...
För mig är det första träffen i år!! Har inte kunnat de två första tillfällena.
Som jag längtar till att få träffa tjejerna!!

3 kommentarer:

  1. Aj aj, så illa det kan gå, usch stackars henne.
    Men vilken tur hon har att hon har en sån snäll arbetskompis som gjort ett sånt härligt kort till henne =)
    Tycker du lyckats med mönsterpassningen jättebra!!
    Kan det vara den ena nya stansen från Maxi som många av oss köpt som du använt =) Superfin!!
    Hoppas du får en superkul kväll imorgon!
    kram

    SvaraRadera
  2. Åh, stackars kollegan, lät inget vidare verkligen. Tur att du piggar upp med ett kort, väldigt vårigt härligt sådant!
    Kramar!

    SvaraRadera
  3. Vilket härligt vårligt kort.. Det blir nog kollegan jätteglad för. Så roligt med pysselträff. Hoppas att ni får mycket skapat.

    Kram Anna

    SvaraRadera