lördag 29 november 2008

En till kalender

Berättade att jag hade en till kalender på gång. Nu har den hittat hem till sin mottagare, som blev väldigt glad över sin lilla present. Personen har haft det lite jobbigt i höst, så jag tyckte att hon behövde lite uppmuntran, så vad är väl inte den perfekta gåvan till en som älska att öppna paket och att härligt förtjust i julen...?

Denna valde jag att hålla väldigt julig - rött och glittrigt.
Skimmrande alfabet från MakingMemories. Rött i botten, lite dekorationer med jultema - valde att hålla även denna kalender enkel.
Guldband och guldfärgade brads för att öppna de små lådorna.
Rött glitterlim som duttats på lådornas sidor.
Siffrorna skrev jag för hand. Från en sida ser den ut så här:
Från en annan så här:
Ett kort med i paketet.
Dock valde jag grönt tema till detta.

5 kommentarer:

  1. Kan bara säga en sak... Underbart ,vilken kalender och bedårande fint kort. Kram

    SvaraRadera
  2. Oj så snygg kalender!! Och superfint kort =D

    Ha en bra kväll!
    Kram

    SvaraRadera
  3. såååå fin kalender,jag vill också göra... hur hinner jag det då? Det får bli nästa år. Kram

    SvaraRadera
  4. Hittade hit idag, vad mycket fint du gör så jag tittar in igen! //Karin

    SvaraRadera
  5. Den här kalendern är minst lika tjusig som den andra och jag älskar det röda pappret!! Vilket jobb du lagt ned på hela 2 st. kalendrar, jag skulle nog inte ens få ihop en!
    Kortet är oxå jättefint!

    SvaraRadera