fredag 21 november 2008

Pysselträff och askar

Igår var det pysselräff.
Det är ju märkligt att det blir så mycket snack och så lite gjort. Några saker han jag dock slutföra som hade påbörjats tidigare...

Efter inspiraion från Carina och hennes krativa hörna, tänkte jag att jag också skulle göra lite godisaskar, till dagisfröknarna samt andra tillfällen som man kan ta med sig lite gott och blandat till nu i juletider...
Den första i lite mer juliga färger.

Här har vi de tre som jag blev färdig med igår...

Ska bli kul att fylla dem med lite innehåll...

2 kommentarer:

  1. Det är så "fuskigt" *ler* sådanna vill jag oxo kunna göra!!

    Ska du till Gislövsträffen den 7 dec...för isåfall kan du visa mig Hiiii

    Kram Carina Schembri

    SvaraRadera
  2. Läckra "askar". Skulle gärna se en tutorial på hur du gör dem. ;)

    Kram, Lindha

    SvaraRadera