lördag 22 november 2008

Vinnare hos House of Inspiration

Var ute och spanade på lite olika sidor - en del är man inne en hel del på, bl.a. House of Inspirations blogg för att få idéer och inspiration http://www.houseofinspiration.se/blogg.asp
Vad får man se när man kommer in - Jag har blivit dragen som vinnare bland deras bloggkommentarer!!! Så glad jag blev!


Min vinst??
"Du får ett hemlig paket innehållande... garn! 4 st påsar med ca 15 m blandat garn i färgerna brunt, rosa, rött & blått!"

4 kommentarer:

  1. Grattis Vännen min
    Jag har ju sagt att du är bäst

    Kram
    Vibbe

    SvaraRadera
  2. Åh vad det denna Lotta som vann :)
    GRATTIS!!!

    TACK för alla Underbara kort som ger inspiration och alla fina beskrivningar du visar!

    Kram Anki

    SvaraRadera
  3. Grattis Lotta! Vilka härliga färger.
    Kram

    SvaraRadera
  4. Du har fått en nominering i min blogg välkommen in och hämta den :)
    www.ljuvligtvitt.blogspot.com

    Kram Anki

    SvaraRadera