fredag 24 juli 2009

Vilken dag - och födelsedagen är inte förrän imorgon!

Imorgon fyller jag år. Älskar födelsedagar! I år bestämde jag mig för att fira det med de närmsta inom familjen, så det blir inget märkvärdigt.
I brevlådan idag låg några gratulationskort och detta:
Snacka om att det kommer alldeles lagom till födelsedagen! Paketet är vinsten från Double Dutch, där jag vann en utmaning. Jag har lite svårt med det där att hålla på att öppna paket. Hann knappt fotografera förrän jag öppnade det. Detta fanns innuti:

Som om det inte är nog... När jag kollade bloggen hade jag fått en KAOS-award av Sofie. Blev så
överraskad och det värmde gott i hjärtat... Tack!
KAOS-award sartades av Yoli och nu har det nått hit.
Vad ä då en KAOS-award? Jo det är:
KAOS(Kreativa Artister med Otrolig Skaparglädje) En levande logga som man sänder till någon man uppskattar. Men istället för att ha den digitalt,så skapar man riktiga scrapverk och skickar dessa vidare. Den som får, ska i sin tur skicka egengjorda KAOS-awards vidare till dem de uppskattar.
Awarden heter ju som sagt KAOS oavsett vem som gjort dem. Å på dessa ska ens egen stil, eller specialiteter finnas med. Varje KAOS-award innehåller:
* Titel: KAOS - Kreativa Artister med Otrolig Skaparglädje
* Skaparens eget namn
* Storlek: 10x15cm.
Sedan ska man ju givetvis fota/scanna awarden och blogga om den också. På så vis blir ju awarden ett digitalt minne, men också något man kan fysiskt spara och titta på. I bloggen utser man också nästkommande TRE KAOS-vinnare. Kanske skiva en liten förklaring om varför dessa fått awarden, eller bara lämna en länk till dem.
Så nu ska jag fundera vem jag ska skicka till...
Ha en trevlig helg!
Kram

3 kommentarer:

  1. Grattis!! Jag tänkte jag skulle överraska dig idag men så lägger du ut att du fyller på bloggen ;) hihi
    Har en liten grej som pga sin lite annorlunda utformning inte klarar postens ibland lite omilda behandling... Slå gärna en pling så levereras den omgående! Jag vet att ni ska ha folk men det tar bara 5 min att leverera den. Hoppas du blev riktigt nyfiken nu.
    Ha en riktigt härlig födelsedag - vädret verkar ju vara på din sida!!
    Kramisar
    L8

    SvaraRadera
  2. Åh... GRATTIS i efterskott! Hoppas du fick en härlig födelsedag och att solen sken på dig!

    Och TACK för din fina tutorial på hur man gör ett diamant-popupkort! Jag är så sugen på att prova att göra ett sånt. Älskar pappret du använt det är så läckert!

    Yes, jag är supernöjd med min Gazelle. Skrev just ut en text på den och jag har precis hur många typsnitt som helst att välja mellan. Jättekul!

    Grattiskramar!

    SvaraRadera
  3. Grattis i efterskott.
    Hoppas att din dag var bra.
    Vi hörs och ses.
    Många Kramar Vibbe

    SvaraRadera