onsdag 18 augusti 2010

Falsk akvarell och lite glitterlim...

Det var kul att komma igång igen med jobb, känns som det helt plötsligt blev höst.
Det var dock lite roligare att faktiskt komma igång med pysslandet igen, även om det fortfarande bara är begränsat med saker som jag har att tillgå (inga av mina maskiner har kommit fram än....)
Men mina pennor har jag och mina olika stämpelfärger samt en hel del av stämplarna, så det blev lite falsk akvarell (tror jag att det kallas).
Det hela resulterade, tillsammans med lite glitterlim på blomman, band, brads och papper, i ett gratulatinskort:
Tyvärr blev det inte så bra bild att det syns så tydligt med glittret...
Har lite mer att göra, men det är ju full rulle redan, med en del att ordna och fixa och planera på jobb, så jag får se när det finns tid.
Men det gäller fler än mig vet jag ;)!!

2 kommentarer:

  1. syggt kort. Viste du att Bildmålarna har en tävling på sin sida. Man ska göra ett kort med glitter och bling tillsammans med en stämpel från dom??

    SvaraRadera
  2. Söta Lotta, vad glad jag blev när jag kikade i min brevlåda idag! Vilket helt fantastiskt kort, - det finns inget slut på hur kreativ du är!

    Känns allt lite märkligt att inte vara på jobbet så här års. Vi får väl se vad som händer här uppe framöver.

    Kramar i mängd!
    /Anna-Karin

    SvaraRadera