onsdag 4 augusti 2010

Vilka vänner jag har!!

Jag fyllde år för ca 1,5 vecka sedan.
I förra veckan kom L8 (http://www.l8sblogg.blogspot.com/) och Vibbe (http://www.vibbessida.blogspot.com/) och besökte mig i min nya "vrå" som vi äntligen bor i. De representerade även scrappgänget, som har hängt ihop ett tag nu, och de hade med sig både en inflyttningspresent och en födelsedagspresent...
Det blev en picknick-korg med "rött te"-påsar (de känne mig väl!) som L8 hade knåpat ihop. Här har vi lite bilder på denna korg (bilderna är tagna av L8:s duktiga man som är fotograf):



Inte nog med det - min födelsedagspresent var ju klockren!!! (Kan återigen bara konstatera att de känner mig väl...)

Jag fick en handväskeinsats från Exerro (http://www.exerro.se/).
På deras hemsida kan man läsa följande om den:
"Den perfekta assessoaren för dig som har flera handväskor och gillar ordning och reda Istället för att rafsa över innehållet mellan väskorna flyttar du bara enkelt över insatsväskan till nästa väska.
Med hanväskeinsatsen s hjälp minimeras risken för att glömma kvar eller tappa saker när du byter väska."...
Vad gäller min insats var mina vänner mycket noga med att poängtera att man kan även fästa sina nycklar i den , så man inte blir av med dem. Har haft lite nyckelproblem ett par gånger och det har drabbat dem lite...
Här kommer bilden på denna skapelse som jag är så nöjd med (används flitigt redan!) Bilden är häntad från Exerros egen hemsida.

Så - tack mina scrappvänner!

3 kommentarer:

  1. Jättefin liten korg dina väninnor har pysslat ihop till dig! Och den där handväskinsatsen... Jag kollar in hemsidan direkt, hehe!

    Kram!
    /Anna-Karin (legitimerad handväskfanatiker)

    SvaraRadera
  2. Hej!!Grattis så mycket...
    Jag börja igår gå igenom dina sidor...så otroligt mycket fina saker jag måste testa som ny i gamet...tyvärr har jag inte hittat någon beskrivning på arkivlåda för uppstämplat apr-09.Jättebra ide´.
    Kram// Inga

    SvaraRadera
  3. Jag har tittat igenom många av dina sidor..jag letar efter en beskrivning på arkivlåda för uppstämplat april 09..hittar inte har du???

    Hälsn// Inga

    SvaraRadera