tisdag 8 februari 2011

Något litet till något större...

Hej där ute!
Nu kan jag inte hålla mig från bloggen - har ju fått lite pysslat som jag gärna skulle vilja visa för er!
Först ut att visa är något litet jag gjort, som skulle vara en del av något större...
En tjej i vårt scrapgäng fyllde jämt igår.
Vi har vid några tillfällen gjort lite gåvor till de i gänget när de fyllt jämt, som till Heléne (kolla här ) eller som till Linnea när hon gick ut 9:an (kolla in hennes gåva här ).
I helgen hade Sussie en liten bjudning och några från vårt gäng dök upp och överaskade henne med gratulationer och en gåva - ett presentkort hos Stämpelfabriken samt en tavla bestående av små scrappade rutor.
Så här fin blev hela tavlan
Det var L8 som fixade till tavlan och satte samman alla bidragen.
Varje scrappad ruta är 9x9 cm.
Mitt alster har ingen direkt koppling till några av de andra temana - sjuksköterska, häst, hund, musik (jobb och intressen), men så här blev mitt bidrag till tavlan:


Har faktiskt fått något annat gjort också, så jag återkommer när jag haft tid att fixa till fotona.

3 kommentarer:

  1. TACK! Tavlan var jättefin :) och nu ska här shoppas loss. Hihi /Sussi

    SvaraRadera
  2. Superläcker tavla och jag gillar verkligen hur ni skapar så fint för varandra! Jättekul!
    Kramar!

    SvaraRadera
  3. Ditt bidrag blev snyggast, som vanligt! =)
    Hoppas allt är bra med dig och att du och de dina får en riktigt skön weekend.
    Stor kram!
    /Anna-Karin

    SvaraRadera