tisdag 28 september 2010

Det var kalas i söndags...

I söndags skulle dottern iväg på kalas (var iväg i lördags också...).
Framförhållningen är tyvärr inte alltid den bästa, så någon timme innan hon skulle iväg, satte jag mig och gjorde ett kort som hon kunde ha med sig.
Stämplar, blommor, tags, utstansad fjäril och lite bling på ett stafflikort och det blev så här:
Lite i sista sekund var vi på väg till bilen, när jag kom på att jag inte hade fotograferat kortet! Snabbt in, tog några bilder och sedan iväg.
När jag sedan tittade på bilderna idag, hade man ju kunnat önskat att det inte alltid ska vara i sista minuten på allt. Detta blev den bästa bilden...
Hoppas ni ändå får en uppfattning av kortet.
Hoppas ni får en skön vecka!

3 kommentarer:

  1. Läckert kort, blev nyfiken på själva vikningen... är det som ett "vanligt" dubbelt kort fast med en kortare del?

    SvaraRadera
  2. Ett kort gjort på en timmme. Bra jobbat. Jättefint!

    SvaraRadera
  3. Aaa... är det ett stafflikort? Kände inte igen "modellen" men det måste bero på måtten... den nedre delen ser mindre ut än de beskrivningar som jag sett/gjort... ska se om jag hittar din beskrivning :)

    SvaraRadera