lördag 11 september 2010

Hidden-Message-Card

Har en massa projekt, dels som är på gång, men inte blivit avslutade och dels som jag skulle vilja påbörja, helst igår....
Det är några olika, en del för mig nya, vikningar bland annat.

Här är dock ett kort som jag nu har testat och gjort färdigt.
Det är ett hidden-message-card. Skulle vilja visa det live, men det är lite svårt...
Har några bilder för att visa hur det fungerar, hoppas ni får en uppfattning.
Kortet ser från början ut så här:
Drar man lite i sidorna (understa lagret), så viks yttre delen upp och fälls in, så första sidan försvinner...
... och det blir ett avlångt kort med nya sidor....
Min baksida ser ut så här:

Min man är inte så lättimponerad - men han gillade detta kortet!

5 kommentarer:

  1. Det går hem hos killar, den här sortens kort! *S*

    Ditt är jättefint!

    SvaraRadera
  2. Hei, for et kjempefint kort, slikt kort har jeg ikke sett før. Du har mye fint her inne på siden din. Anita

    SvaraRadera
  3. Oj, vilket häftigt kort! Måste pröva detta någon gång ;) Snyggt var det ju också.

    /Lisa

    SvaraRadera
  4. HEj igen, jag precis precis veta att det är officiellt att det blir 2-dagars träff här i Hstd den 20-21 november. :)
    Jag har precis anmält mig som deltagare. Har ni plats för en till att sitta och trängas med er?

    *kram*

    SvaraRadera
  5. Såååå häftigt! Vill också testa!!
    Vi ses på onsdag - måste ta tjejerna med mig för jag är själv fortfarande. Gissa om det ska bli skönt när D kommer hem...
    Kramis

    SvaraRadera