måndag 20 september 2010

I nöd och lust...

Två kolleger till mig gick och gifte sig i helgen (inte med varandra.).
Den ena kollegan är i mitt arbetslag och vi samlade ihop till liten present och jag gjorde ett litet kort som skulle följa med.
När jag gjorde kortet visste jag inte vilka färger de hade valt för sitt bröllop, men satsade på stilrena silver. Det passar väl alltid!?
Med olika glitterpapper, vita blanka papper och stämplar som stämplades i silver samt lite stjärnbrads och chalkade kanter på de vita papprena blev det så här: I visst ljus blev det väldigt glittrigt
Datumen skrev jag förhand
När man öppnar upp första fliken (som hålls på plats med hjälp av magneter), ser det ut så här:
Sista fliken döljer hälsningarna som vi skrev på vänstra sidan samt deras namn med lite stämpeltexter i grönt!
Närbild
Grattis till er båda!
Hoppas er dag var underbar!

6 kommentarer:

  1. Jättefint kort, riktigt romantiskt. Jag gillar det glittriga, det ger en sån festkänsla!

    SvaraRadera
  2. Jättefint kort, vad glada de måste ha blivit!

    Kram, Fia

    SvaraRadera
  3. Kortet är bara FANTASTISKT.
    Helt ljuvligt som det ska vara till bröllop.
    Kram Vibbe

    SvaraRadera
  4. Superläckert! Å glittrigt! :-)

    SvaraRadera
  5. Åh, vilken tur att du visade namnen, annars hade jag dött av nyfikenhet! (Tippar att FLI var huvudperson i det andra bröllopet, eller?)
    Må så gott!

    /AKS

    SvaraRadera