fredag 19 november 2010

min almanacka

Äntligen! Har nu hittat min almanacka för kommande år. Hade lite krav på storlek och upplägg. Naturligtvis var det ett stort plus att man kan skapa sin egen framsida.

Hade lite olika idéer, men det blev lite enkelt med lite snygga papper, lite stämplar och simsalabim!

Bara ÄLSKAR ugglan från Reprint
Insidan och första sidan i almanackan
(Här hade jag tänkt ha några post-it-sidor för att skriva saker jag bara måste komma ihåg, idéer jag kommer på inspiration jag får mm. Vad passar bättre än stämpeln med orden "plats för kloka tankar"? )

Ska försöka plocka ihop lite saker ikväll och så blir det väl till att packa imorgon inför träffen.

3 kommentarer:

  1. Jättefint och den textstämpeln är härlig och såååå rätt! Jag köpte också den ;)

    SvaraRadera
  2. Vilken almanacka! En sådan skulle gärna jag vila ha. Ugglan är för cool.

    SvaraRadera
  3. Så fiffigt! Påminde mig om att jag har lite sånt material liggandes - tack för ide'n! //Lena

    SvaraRadera