lördag 6 november 2010

Fått lite gjort trots allt!

Det har inte blivit så mycket skapande på sista tiden, där av att jag inte har lagt ut något...
Jag har försökt organisera mitt pyssel lite, dvs det som jag har hemma. Senaste veckorna har det mesta varit spritt på matbordet huller om buller, för man har varit och dragit i allt!!
Mannen har varit väldigt tålmodig och inte sagt något, men denna vecka har jag försökt att organisera sakerna lite. Alla kom-ihåg-lappar och instruktions-beskrivningar, har jag försökt skriva in i min idé-bok (det var ju därför jag gjorde den...).
Försöker få lite ordning på mina stämplar och band (kan bero på att jag inte hittat det jag varit ute efter...).
Det tar sin lilla tid, för man blir oftast störd, lagom till när man kommit igång.

Men jag hade en idé om att vara ute i god tid med mina tags till julklapparna i år. Har kommit igång och de först 4 är klara, ytterligare 4 är på gång.
Har en tanke om att göra 4 av var sort och hålla de ganska enkla.
De som är klara går i brunt, beige och mossgrönt (syns tyvärr inte så bra på bilden).

Så nu tänkte jag sätta mig och göra de andra 4 som är på gång, och har man tur kanske man hinner med något annat också...
Skulle behöva ett gratulationskort till morgon när dottern ska på kalas, och så skulle jag behöva göra två babykort samt ett gå-bort-kort till nästa lördag och ett gratulationskort till barnens kusin som har kalas på söndag (det två sista är det ju gott om tid till... ja, eller hur - försöka att inte alltid vara ute i sista sekund!).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar