fredag 12 november 2010

Jultag som sista alster

Sista alstert vi gjorde när vi var på Stämpelfabriken i tisdags var en jultag som vi själva färgade in med Distresser. SÅ himlans kul och vilka effekter man kan jobba fram. Helt plötsligt fick jag ett begär (eller kanske ska skriva ytterligare ett...) - behöver ju självklart en massa fler distresser i olika färger...
Hoppas tomten är extra snäll i år!


Så här blev min tag som jag färgade in och dekorerade med lite band Tagen utanför sin "ficka"
Själva tagen
Gillar den rätt mycket bara som den är...

4 kommentarer:

  1. Jättefin! Jag gjorde min i grått o mörkbrunt. Har aldrig jobbat med distresser innan och nu har jag fler saker på min önskelista till jul :)

    SvaraRadera
  2. WOOOOW Så himla snyggt!!!
    Ja, jag fnular lite på att köpa meeer distresser :)
    Men "god jul" stämpeln, är det reprint??? Snygg som attans är den!
    Kram kram

    SvaraRadera
  3. Vad fin!

    Blir så himla inspirerad varenda gång jag tittar förbi hos dig Lotta!! Tack för det! :)

    Kramar
    / my

    SvaraRadera