måndag 8 november 2010

Det blev en...

tös, två gånger om!!!
Barnen fick ytterligare en nästkusin i förra veckan igen och det blev en tös.
En kollega till mig fick , ja just det , en tös för en vacka sedan...
Hade ett babykort liggande, men det var lite för pojkigt...
Har gjort ett av de två babykorten och det blev lite flickigare färger.

Har försöka att organisera mina pysselsaker, lika så min idébok och hittat lite "bortglömda" vikningar, så det blev ett slider card som jag inte gjort på rätt länge.
Här har vi kortet:
utdraget

Imorgon, tisdag, ska jag på kurs med scrappgänget och vi ska vara på Stämpelfabriken. Om jag ser fram emot det??
Det ska bli så kul att träffa delar av gänget igen och få bli inspirerade av Miia och Johan.
Åtrekommer med största sannolikhet med något från kvällen.


1 kommentar: