söndag 21 november 2010

Mer ljus åt folket

Hemkommen efter en helg i Halmstad hos Mima´s på deras helgträff.
Så roligt! Träffat både bekanta ansikten och nya ansikten.
Kan inte såga att jag fick så mycket gjort, men är fylld av intryck och fått en hel del inspiration.

Innan jag åkte iväg, så gjorde jag ett nytt ljuskort (kommer att bli en del till...). denna gång blev det lite julinspiration. Kommer kanske till pass till en glöggbjudning?
Framsidan
Insidan
Baksidan

Ska packa upp lite till, sen blir det väl kudden, så alla tankar och idéer kan organiseras i sina arkiv...

4 kommentarer:

  1. Oh, önskar jag kunde följt mer er men jag har jobbat hela helgen

    Jättefint ljuskort


    kram

    SvaraRadera
  2. DEt var minst lika skoj att träffa dig (och er alla) igen. Jag blir så glad för ni är ett så gott gäng.

    Ha en toppenvecka du med, själv så laddar jag för Tant Scrappa och Lektyg och Hantverks träff den 4:e dec :)

    kram

    SvaraRadera
  3. Jätte fint julkort.
    Tack för en trevlig helg.
    Tack för att ni står ut med mig. Många kramar Vibbe

    SvaraRadera
  4. Vad härligt med scrapträff! Och ditt ljuskort är så fint! Dags att jag börjar göra några stycken jag med. Alltid bra att ha med sig!
    Kramar!

    SvaraRadera