fredag 10 december 2010

Födelsedagskort med som en liten bok

Igår var jag på Pysselträff och träffade tjejerna!
Hur roligt och trevligt som helst (det är det ju alltid). Vi hade julklappsutdelning och tomten tittade förbi med extra presenter. Varje gång har vi en pizzakartong med pysselsaker i som vandrar runt genom utlottning och innehållet varierar beroende på vem som har haft den. Denna gång var det jag som vann. Så jag hade en massa saker med mig hem! Längtar till jag kan sätta tänderna i allt!

Pysseltagen hade ett inlägg den 9 november med en beskrivning på ett kort som jag var tvungen att testa. Så när jag gjorde ett gratulationskort till en kär vän (L8) som skulle fylla år, passade jag på.

Det var enkelt och jag gillade resultatet. Blir nästan som en lite bok som man öppnar upp. De hade band runt sitt kort, men jag valde att använda magneter för att hålla det stängt (det vet jag att även mottagaren gillar!).
Är inne i en period där jag försöker att inte ha så mycket dekorationer, utan hålla det enkelt, så med lite stämplar och lite chipboard som målats och fått bling på sig.


2:a sidan
Stämpeln kommer från ArticSisters.
Gjorde en liten beställning från ArticSisterns i höstas och fick en hel del fina stämplar. De lär jag återkomma till...
Tillbaka till kortet:
Sista sidan
Stämplat och handskrivit.


2 kommentarer:

  1. Tack underbara du!!!! Kortet sitter här bredvid mig och jag är så glad och tacksam över att få ha dig som min vän :) Texten betyder väldigt mycket också för mig också. TACK!!
    Massor av kramisar

    SvaraRadera
  2. Hejsan, vilket underbart fint kort du har gjort. Kul att du blev nöjd med din beställning och tack för att du ville visa oss vad fint du skapat. Passar på att önska dig en underbar jul
    Mvh /Cecilia (ArticSisters)

    SvaraRadera